خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

یک دختر

فریاد باران زده ی پیر دختریدرون حیاط خلوت یک دادگستری

«که خدایا چرا به کدامین گناه شوم
دلیل بیاور که خودت هم مقصری!»

تو فقط سایه ی یک مرد مبهمی
که حال مرا از خودم بالا میاوری!

اسم تو را درون خودم هی خط زدم
وقتی که از بودن من رنج می بری

هی آسمان و ریسمان را به هم می بافتی که ــ
بازنده ای تنها به یک جرم: «دختری!»

لیلایی ام که باخت درون این قفس ولی
با عشق تازه ات مجنون بهتری؟


جغد

همه جا تاریکه

پسرم خوابیده

من مث جغدا بیدارم

امشب اصلا خوابم نمی یاد

شب از نیمه گذشته

گوسفندا تموم شدن

ولی خوابم نبرد... 

 

 

 

دلم گرفته است

 

به ایوان می روم و انگشتانم را

 

بر پوست کشیده ی شب می کشم

 

چراغ های رابطه تاریکند...  

 

 

دنبال یه کسی گشتم که حرفامو گوش کنه

دلم غصه داره

انگار یه هم صحبت خوبی پیدا نمیشه

وای یعنی امشب

یه آدم پیدا نمی شه...

               شاید خدا بخواد حرف هامو گوش کنه...    

 

ستاره

    امشب آسمون پر ستاره ست

     ستاره هاش مثله یه نقطه ان

     انگار یه نفر یه ظرف پر ستاره داشته و

     پاش گیر کرده به ماه و تمومه اونا ریختن روی آسمون

     شلخته همه جا پراکنده شدن

                     باز فردا خورشید مجبوره همشون رو جمع کنه ... 

 

بوسه

دوستان گفته بودن از طرف اونا پسرمو ببوسم 

به همین مناسبت یه شعر در مورد بوسه میزارم!!!      

 

 

بوسه یعنی وصل شیرین دولب 

بوسه یعنی عشق در اعماق شب

 

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

بوسه یعنی لذت از دلدادگی

لذت از شب لذت از دیوانگی

 

بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق

طعمه شیرینی به رنگ سادگی  

 

.بوسه آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن.  

 بوسه آتش میزند بر جسم و جان .

 بوسه یعنی عشق من ، با من بمان.

 

شرم در دلدادگی بی معنی است .
بوسه بر میدارد این شرم از میان.

 

طعم شیرین عسل از بوسه است .

 پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است .

 

بهترین هدیه پس از یک انتظار .

 بشنوید از من فقط یک بوسه است.

 

بوسه را تکرار می باید نمود.

 بوسه یعنی عشق و آواز و سرود.

 

بوسه یعنی وصل جانها از دو لب.

 بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود


بوسه یعنی عشق خالی از گناه

 بوسه یعنی قلب تو از آن من

بوسه یعنی تو همیشه مال من.

 

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط  

من بیشتر وقتی پسرم خوابه می بوسمش

هرگز

   من هرگز کسی رو نکشتم

   من هرگز کفش آبی نپوشیدم

   من هرگز تجدید نیاوردم

   من هرگز دوست پسر نداشتم

   من هرگز لباس خال خالی نپوشیدم

   من هرگز دماغم و عمل نکردم

   من هرگز تنهایی سفر نرفتم

   من هرگز سر کلاس ساکت نبودم

   من هرگز عاشق نبودم

       و در آخر من هرگز نگذاشته ام بازیچه دیگری بشم(مث عکس زیر)