خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

نق های کودکانه...

صبح حدود چهار و نیم بیدار شدی!! 

من در حال خوندن نماز بودم 

انگار از صدای شیر آب بیدار شده بودی 

شایدم بی خواب 

هر چی بود دیگه نخوابیدی 

باهم فوتبال دستی بازی کردیم! 

تا حدود شش یه جورایی خودمون روسرگرم کردیم 

پیاده رفتیم مهد

با کمی نق های کودکانه 

"مامان پاهام خسته شد" 

"مامان چرا ماشین نمی گیری" 

"مامان کی می رسیم"... 

همه رو با خنده جواب دادم 

تا مسیر کوتاه بشه 

رسیدیم مهد 

هیچکس نبود 

حتی مربی ها هم مرخصی بودند 

فقط دو تا کمک مربی بودند 

حس خوبی نداشتم 

تو هم همین طور 

حدود یک ربع ایستادم 

تو محوطه باهات بازی کردم 

تا به این خلوت عادت کنی 

اما موقع رفتم به چادرم چنگ زدی 

گریه کردی 

دلم سوخت اما چاره ای نداشتم 

آروم سرمو ا نداختم پایین 

چادرم از دستت کشیده شد 

اما دلم تو دستات چنگ خورده بود 

اومدم سر کار 

دیدم همکارم مرخصی گرفته 

دلم سوخت 

دوشنبه اصرار کردم به مرخصی 

اما جوابم "به هیچ عنوان اصلا" 

و حالا خیلی راحت مرخصی گرفته  

شاید چون... 

بی خیال من همین طوری میمونم 

واسه یه مرخصی و تحویل گرفتن خودمو ... 

اصلا حالم خوب نیست 

مجبور شدم به خاطر این روز لعنتی 

تو خونه حبس شم 

همه خونوادم رفتند مسافرت 

لعنت به این ...  

  

 

 

شرمنده دیر اومدم 

دیگه دستم به نوشتن نمیره 

دوست دارم یه کاری بکنم 

اما نمیشه 

یه سوال دارم اما میترسم برداشت بدی ازش بشه 

شاید بپرسم شایدم نه 

خدا کنه امروز  زود تموم بشه و برم دنبال پسری...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

از قدیم قدیما گفته اند بی خبری و خوش خبری
بالاخره روز هم تموم شد رفتی دنبال پسری
امروز هم که جمعه اس و دست پسری را حتما گرفته ای و رفته ای دونفری خستگی چندر روز تعطیلی را که پشت سر هم بوده را در بیارین
چرا فکر می کنید از یک سئوال برداشت بد می شه همیشه جنبه ی خوب را نگاه کن تازه اگه دیدی باب دلت نبوده بعدا می تونی حذفش کنی

پونه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

اولللللللللللللللللللللللللل

پونه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

دوست داشتم پیشتون بودم
دستاتو میگرفتم تو دستامو بهت میگفتم همه ی اینا میگذره صبور باش دختر
خدا با ماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد