خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

تاخیر افتادن تولد

سلام 

متاسفانه به خاطر مشکلات کاریم  و دیر آماده شدن لباس پلیس محمد حسین، تولد محمد حسین به روز شنبه موکول شد 

و حال هر دومون حسابی گرفته شد 

از دوستانی که تولد محمد حسین رو تبریک گفتند بی نهایت سپاسگذارم   

 

 

***

 

دیروز کارم حسابی طول کشید 

ساعت دو رفتم دنبال محمد حسین  

تو راه که میومدم یکی از همکارام مارو رسوند 

محمد حسین تو یه چشم به هم زدن لباس آویز ماشینش رو شکوند 

من فقط تونستم معذرت خواهی کنم  

 *** 

وقتی سر کارم رسیدیم یه قالیچه کوچیک برای محمد حسین انداختم 

حسابی از شیطونی هاش کلافه بودم 

البته بیشتر از سر کارم خسته بودم 

برای همین دعواش کردم که صدات در نیاد 

چند دقیقه نگذشت که دیدم آروم خوابیده 

دلم سوخت که چرا دعواش کردم 

ولی اصلا دست خودم نبود 

آروم و بی صدا گریه کردم شاید دلم آروم بگیره 

***  

تا پنج سر کار بودم حسابی خسته بودم 

اما چند جا کار داشتم  و چاره ای نبود 

محمد حسین بیدار شده بود با هم رفتیم خیاطی 

اما لباس پلیس محمد حسین آماده نبود 

همون جا حدود یک ساعت ایستادیم تا آماده شد 

لباس و کمربند و کلاه پلیس براش خریدم خیلی خوشکل شده بود 

حسابی ذوق کرده بود 

 

***   

بعد باهم رفتیم مرکز پخش اسباب بازی  و یه ماشین پلیس بزرگ خریدیم 

و به قول خودش یه تفنگ آتشی هم خریدیم 

خیلی خوشحال شده بود 

 

 ***

 

بعد با هم رفتیم لوازم قنادی 

کلی بادکنک و شرشره خریدیم 

اینقدر که فکر کنم کل آپارتمان کوچیکمون پر بشه از بادکنک !!! 

لوازم کیک رو هم خریدیم 

میخوام خودم کیککش رو درست کنم امیدوارم خوب بشه  

البته چون یه مهمونی خیلی خیلی خودمونیه فقط میخوام محمد حسین خوشش بیاد و بس.

 

***   

بعدم رفتم ببینم لباس آویزی که شکسته بود درست میشه یا نه  

چسب خورد اما فکر نکنم مقاوم باشه 

به یکی از دوستام سپردم یکی تازه برام بخره  

 

***

وقتی اومدیم خونه حسابی خسته بودم یه ساندویچ کرم کنجد براش گرفتم  

خودمم رفتم نماز خوندم و به کارام رسیدم 

بعدم خیلی زود خوابمون برد.............................................................................................. 

نظرات 10 + ارسال نظر
نسترن شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام دوست خوبم. تولد محمدحسین مبارک باشه
ایشاله صدسال زنده باشه. به من هم سر بزن عزیزم.

عسل بانو شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://asalbano.blogsky.com

سلام. اگه موافق با تبادل لینک هستید لطفاً خبر بدید. تولد پسرتون هم به سلامتی باشه.

[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

خب امروز شنبه اس و حتما بعداز ظهری جشن را بر پا می کنید
مبارک باشد
کاشک می شد یک کادو قشنگ براش بفرستیم

ئامانج یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://amanj1391.mihanblog.com

با سلام
محمد حسین عزیز تولدت مبارک
امیدوارم که دیگه جشن تولد به تاخیر نیفتاده باشد
انــــــــــــــشااللــــــــــــــــــــــه جشـــــــــــن تولد 120 سالگی

پونه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

ایشالا تولد 100 سالگیش
مبارکه
خدا سایه چنین مادری رو همیشه مستدام کنه

غزاله یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.qazale79.blogfa.com

سلام دوستم
ممنون که سر زدی... تولد پسرت مبارک...
خوش به حالت که مادری... این روزا خیلی دلم میخواد منم یه بچه داشتم... احساس میکنم بچه به زندگی آدم معنا و انگیزه میده ... ایشالا که خدا محمدحسینت رو واست نیگه داره.

عاطفه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://jino20011.mihanblog.com

سلام بر مادر عزیز و مهربان، اول یک عذرخواهی به شما بدهکارم چون این مدت کوتاهی کردم و بهتون سرنزدم، بعد در رابطه با مطلبتون....
تولد پســـــــــــــــــ ـر گلتون رو تبریک عرض می کنم ایشالا 120 ساله بشه و در زندگیش موفقیت های بسیاری کسب کنه که به امید خدا همین طور هم می شه از طرف من ببوسیدش و تولدش رو تبریک بگید.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
با مهر و ارادت

فاطمه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام خانمی
خوبی گلم؟؟؟
پسر خوشملت چطوره؟؟؟
تولدش مبارک باشه
انشالله دامادیشوی ببینی

مهدی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام خیلی خوشحالم که اینقدر با پسر کوچولوت شادی
شیطنت کردن هم که ذات بچست اصلا شیرینیشه
تو نگران نباش بچه ها بزرگ بشوند یادشون میره این دوا کردنا فقط مهر مادر به دل می مونه

امین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://lifehighway20.blogfa.com

با سلام خدمت یک مادر مهربون
امیدوارم هم حال شما و هم محمدحسین عزیز عالی باشه
منم به نوبه خودم تولد محمدحسین جان رو تبریک میگم با کمی تاخیر
ممنون که به طنین زندگی سر زدید
حقیقتش از اونجاییکه بنابه دلایلی کسی رو لینک نمیکنم بدین خاطر وبلاگای دوستانی که آپ میکنن و خبر نمیدن از دستم در میره و بیشتر به وبلاگ دوستانی که به طنین زندگی سر میزنن و تو کامنتاشون وبلاگاشونو میزارن سر میزنم
خوشحال میشم اگه آپ کردین خبرم کنین
ممنون
موفق و موید باشید در سایه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد