خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

عید فطر...

سلام دوستان خوبم

***عیدتااااااااااااااااااااااااااااان مبااااااااااااااااااااااااااااااارک***


پنجشنبه عصر رفتم واسه پسری یه فرقون و یه کامیون کوچیک خریدم

عصر هم حرکت کردیم به سمت روستا

خوب بود، خوش گذشت

اما یه چیزی بین خودمون بمونه

نمیدونم چرا هر چی سعی میکنم از درون شاد باشم نمیشه

وقتی همه رو می بینم که...

انگار حتی حسود هم شدم

نه اینکه چشم دیدن نداشته باشم

خودم یه وقتایی دلتنگ نداشته هام می شم... بیخیال!!

چند تا عکس از تفریح محمد حسین گذاشتم








حالا که دانشگاه فعلا کنسل شد دیروز عصر یه فکر دیگه ای به سرم زد

همون طورکه تو خاطرات قبلی نوشتم من سال سوم دبیرستان ازدواج کردم

یعنی هنوز به جوانی نرسیدم!

فکر کردم وقتی نوجوان بودم چه آرزوهایی داشتم

و بهتره الان به اونا بپردازم


راستش من خیلی به طراحی صورت و نقاشی روی بوم علاقه داشتم

ولی مامانم اجازه نداد که رشته گرافیک برم میگفت نقاشی هم شد رشته؟!

به موسیقی هم خیلی علاقه داشتم

ولی حتی جرات اجازه گرفتن هم نداشتم آخه من تو یه خانواده فوق مذهبی زندگی می کردم...

امروز عصر اگه حالا و حوصلش باشه میخوام برم ببینم اوضاع این دو تا کلاس چه طوریه

اگه سه روز تو هفته باشه خوبه هم خسته نمیشم هم سرگرم آرزوهای نوجوانی...

یه شرط دیگه که این کلاسایی که میخوام برم باید داشته باشه اینه که هم من و هم محمد حسین رو ثبت نام کنند!!

یعنی در یک ساعت دو رده سنی رو جوابگو باشند

نمیدونم شدنیه یا نه اما خودش یه فکر دیگه شاید بشه یه کاریش کرد...

تا بعد...

نظرات 8 + ارسال نظر
ناصر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ق.ظ http://negarafun.ir

سایت خبری و تفریحی نگارا به طور اتوماتیک اپدیت میشود و اخبار را از سایتهای دیگر دریافت و نشان میدهد برای داشتن سایتی مانند نگارا با ما تماس بگیرید

سمیرا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ http://bestv5.tk/bestvpn

سلام
فروش ویژه اکانت های فیلترشکن با سرعت بالا، قیمت های استثنایی و پشتیبانی قوی.
OpenVpn: سرویس پرقدرت OpenVpn مخصوص موبایل(آندروید، آیفن)، تبلت(آندروید ، آی پد) ، کامپیوتر (ویندوز ، مک) راه اندازی شد. با این سرویس به راحتی میتوانید در موبایل یا تبلت خود اینترنت آزاد را تجربه کنید و به راحتی از امکانات گوشی و تبلت خود ( Google play، Facbook، skype ، youtube ،...) استفاده کنید. این سرویس حتی با سیم کارت نیز کار میکند.
Kerio Vpn: این سرویس پر سرعت ترین سرویس درحال حاضر میباشد.
PM9: این سرویس قابلیت باز کردن کلیه سایت ها(فیس بوک،یوتیوب و ...) را بدون افت سرعت و تنظیمات اضافی دارد.
Https Proxy: این سرویس جز سرویس های اقتصادی و محبوب می باشد.
برای دیدن جزئیات و خرید اکانت به سایت زیر بروید
http://www.bestv5.tk/bestvpn/

قاسم یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://30salegie.blogfa.com

خیلی خوبه.معمولا میشه!دو رده سنی در یک کلاس!
منم توی یه دوره ای غزلو همه جا با خودم می بردم.حتی توی جلسات کاری!

دخترا آروم و مظلوم هستند اما پسرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

این خوش تیپ بغل دست محمد حسین را معرفی نکردی ؟
اونم فکر خوبی اس اگه استعداد ذاتی تو موسیقی داشته باشی به نظر من از اون یکی بهتر است مخصوصا سازهای سنتی اونم سنتور که خود من شدید عاشقش هستم ولی چون استعداد موسیقی نداشتم دنبال ش نرفتم

پسر پسر عمه منه.
باید ببینم کدوم یکیش با شرایط من جور در میاد

عاطفه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام بر مادر عزیز و مهربان
عید سعید فطــــــــــر را تبریک عرض میکنم
امیدوارم در کار هنری موفق باشید و ایشالا شدنی هست
با مهر و ارادت

سلام عید شما هم مبارک
ممنون عزیزم

محبوبه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://mzm70.persianblog.ir

امیدوارم بتونی به تمام آروزهات برسی عزیزم
واقعا پسر خوشگلی داری ماشالا خدا حفظش کنه

خوشگلی از خودتونه ممنوووووووووون

خاطره سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://honarzendegi.blogfa.com/

سلام . از وبلاگ سمیرا جون ادرس وبلاگ شما رو دیدم. به صورت خلاصه وبلاگتو خوندم . خدا پسرتو حفظ کنه .ماشاالله چقدر جیگره ..
من خاطره هستم . با همسرم مصطفی در طبقه زیرین منزل پدری همسرم زندگی می کنیم . در وبلاگم از سختی ها و خوشیهام می نویسم .. خوشحال می شم با شما در ارتباط باشم .

سلام گلم خوشبختم بازم بیا پیشم

پونه شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ق.ظ

بهترین کارو کردی امیدوارم به آرزوهایت یکی یکی برسی واز درون شاد باشی

ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد