خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خوش گذرونی!

سلام دوستان خوبم

دوشنبه رفتم پی کلاس طراحی

کلی راه رفتیم

یه کلاس طراحی چهره ثبت نام کردم

حتما اگه نقاشی خوبی کشیدم براتون میزارمش

شبش واسه نماز رفتیم مسجد

بعد از نماز هم رفتیم با پسری کلی پارک بازی کردیم



سه شنبه رفتیم خونه مامانی

سرشو رنگ گذاشتم

مث ماه شد!!!

بعدم با پسری تا شب موندیم



امروز قراره بریم کافی شاپ

میخوایم کلی بهمون خوش بگذره!!!





نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

یکی از دوستان می گفت خدا زیباست
و زیبایی ها را دوست دارد
حتما شما هم به وضع ظاهری خود برسید که بقیه
فکر نکنند شما خود را فراموش کرده اید
حتما اولین طراحی خود را به تو وبلاگ بگذارید
چون کلاس خطاطی هم که بری اولین خط شما را به عنوان یادگاری بایگانی می کنن و بعد پیشرفت خط شما مشخص می شود

با اولین پس انداز یه دست لباس جدید میخرم
در مورد گذاشتن اولین طراحی هم باشه حتما
ممنون از نظرتون

خاطره چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://honarzendegi.blogfa.com/

ماشاالله چه پسر قند عسلی ..
چقدر خوبه که به خودت می رسی و کلاس طراحی ثبت نام کردی . من که خودمو تو خونه اسیر کردم . به خاطر کم پولی اصلا بیرون نمی رم .
کافی شاپ خوش بگذره

گلم منم وضع مالی عالی ندارم
میریم کافی شاپ آب معدنی میخوریم!!!
منم الان چهار ساله که خودمو خونه حبس می کردم
الان یه هفته است که در اومدم

خاطره پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ http://honarzendegi.blogfa.com/

من تحسینت می کنم

فدات بشم من

قاسم پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://30salegie.blogfa.com

خدا رو شکر از حبس در اومدید!
بیرون چه خبره؟!!!
کیا ملاقاتی داشتین؟

تو محله خودم در نیومدم بنابراین ملاقاتی نداشتم
راستش من خونه ای که گرفتم تو محله مامانم و فامیلام نیست
ولی خیلی خوش گذشت

خاطره شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://honarzendegi.blogfa.com/

سلام مهربونم . خوبی؟ تا وقتی تو خونه مادر شوهرم اینا زندگی می کنیم و پولی نداریم که از این خونه بریم تصمیم گرفتیم بچه دار نشیم. هر دو تا مون نی نی دوست داریم ولی مشکلات مالی مون زیاده .. دعا کن واسمون

امیدوارم همه چیز خیلی زود رو به راه بشه

محبوبه شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

عزیزم کلاس بهت خوش بگذره و توش موفق باشی

ممنون عزیزم

ئامانج دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://amanj1391.mihanblog.com

سلام
با عرض ادب خدمت دوست نیک اندیش و ارجمند؛ خیلی خوب کاری کردی که میخای استعدادهایت را شکوفا کنی؛ بخند و شاد باش و بر حضرت دوست توکل نمای که این راه درست زندگیست؛ برای شاد بودن باید تلاش کرد چون غم ها مهمان همیشگی قلبهایمانست؛ اتفاقاً در هنرهای نقاشی؛ طراحی وخطاطی لذتی نهفته وجود دارد که تمام مرزهای تنهایی وناگفته های گفتنی وسکوت و سکوت وسکوت را میشکندو وسعت افق دید را به فراسوی دیدنیها رهنمون میسازد؛ من خودم اگر چه کلاسی نرفته ام و در خدمت استادی نبوده ام از همان دوران کودکی علاقه ای خاص به نقاشی داشته ام و در دوران زندگی هرگاه از همه و خودم خسته شدم به نقاشی پناه بردم و غمهای درونم را با او قسمت کردم. امیدوارم که حتماً این هنر را ادامه بدی چون همدمی کم نظیرست. اما بعد حالا چرا مدل موی سر ممد جونو تغییر دادی؟ همون مدل خودش خیلی خیلی بهش میاد البته چون ماشاالله خوش تیپند با هر مدل موی سر ویا هرلباس دوست داشنیه. واین جمله هم بنظرم قشنگ اومد براتون نوشتم.

6. Often when we lose hope and think this is the end, GOD smiles from above and says, "Relax, sweetheart, it's just a bend, not the end!
براتون بهترینها را آرزو می کنم . درپناه حضرت دوست موفق و شاد باشید.
ایام به کام
اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم، این فقط یک پیچه نه پایان...
ایام به کام

مدل مو رو تغییر دادم تا یه تغییر تحولی بشه
ممنون از نظرتون امیدوار شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد