خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

عذاداری

سلام دوستان خوبم 

شرمنده دیر اومدم 

دیروز خانوادم از کربلا اومدند و خیلی خوشحال شدیم... 

بعد هم درگیر مراسم و پذیرایی و غیره  

سعی میکنم هر شب بریم مراسم عذاداری

فردا هم قراره با پسری بریم مراسم حضرت علی اصغر 

میخوام لباس عربی به تنش بپوشم 

من همه دوستان وبلاگیمو دعا میکنم شماهم منو ومحمد حسین رو دعا کنید

نظرات 5 + ارسال نظر

درود وبمستر عزیز معرفی سیستم همکاری در فروش

روش های کسب درآمد

راه های افزایش فروش

سرویس خرید اینترنتی

عضویت برای همکاری در فروش

به همراه دانلود کتاب بهترین و سریع ترین درآمد از وبلاگ
رمز موفقیت: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
ارزیابی : خودتان قضاوت کنید با احترام پایگان (ستاپ)

من مـــــــنــــــــــــم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.myspeech.blogsky.com

خوشحالم که خوشحالی ...
چشم شما و پسری روشن ... و زیارتای خانواده تون قبول ...
تو مراسم عزاداری التماس دعای مخصوص

خاطره شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام . زیارتشون قبول حق باشه .. چقدر خوبه که کنارشون هستی .. حتما کلی سوغاتی گرفتی ..
ادم دلش کربلا می خواد تو این ماه عزیز ..
ایشالله قسمت همه آرزومندا بشه

نسترن شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام عزیزم
التماس دعا دارم

[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

التماس دعا داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد