خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

استرس

خیلی میترسم

حسابی آشفتم

نمیدونم چی لازم دارم

قبل سفر چی کار باید بکنم


نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

هم اینجا کلاس توجهیی می گذارند و هم اونجا اصلا استرس نداشته باش بیسواد که نیستی خدا هم پشتیبان ات است

تنهایی چمدون بستن
تنهایی کار ثبت نام انجام دادن
تنهایی خرید کردن
بهم فاز بد میده

من مـــــــنــــــــــــم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.myspeech.blogsky.com

با توکل به خدا همه جی درست میشه
نگران نباش
اما یه چیزی ؟
دلت برای گل پسرت تنگ و نگران نمیشه ؟

خیلی استرسشو دارم
دلم میگیره میخوام بدون اون برم
اما به خدا می سپارمش و میرم
تا حسابی براش دعا کنم واز خدا بخوام حافظ همه بچه های نازنین باشه

فاطمه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام عزیز دلم
نمیدونی چقدر خوشحال شدم که دیدم دارید تشریف می بری سفر خونه خدا
گلم میدونم چقدر سخته تنها بودن مخصوصا توی همچین سفری ولی گلم اصلا نگران نباش همون خدایی که به شما توفیق این سفر رو داده بهتون هم کمک میکنه و همه چیز به خیر و خوشی میگذره
عزیزم من خودم پارسال رفتم سفر حج از من میشنوی تا میتونی توی این سفر به فکر خرید نباش چون خیلی بهتر از اون جنسا توی ایران هم پیدا میشه فقط به فکر زیارت باش چون این سفر ممکنه در عمر آدم فقط یکبار نصیب بشه سعی کنید توی این سفر از چادر عربی هم استفاده کنید که براتون بهتره

قاسم یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://30salegie.blogfa.com

منم با خانم فاطمه موافقم.زیاد به فکر خرید نباشید.
بقیه مطالبو طی کلاس توجیهی میگن.
همیشه به خاطر داشته باشید:سبکباری سبکبالی است.

منم همین تصمیم و گرفتم
امیدوارم خانواده این رو رو حساب خسیس بودنم نزارند
ولی به هر حال این سفریه که شاید تا آخر عمرم دیگه نتونم برم پس میخوام سعی کنم نهایت استفاده رو ازش ببرم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

یک سئوال شما هم ثبت نامی هشتصد تومانی بوده اید اگه بوده اید چه مقدار مابه التفاوت دو باره پرداخت نموده اید

نه من سال 87 ثبت نام کردم و 500 پرداخت کردم و مابه التفاوتش یک و صد بود که پرداخت کردم
البته سود 500 تومن هم بود که چهارصد و خورده ای میشد
کلا حدود دو و دویست درمیاد

ستوده دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://aletaha15.blogfa.com

سلام خانومی .انشاءالله که بسلامتی بروید وبه سلامتی برگردید .اصلا نگران نباش هر کاروانی معمولا لیست لوازم ضروری را به هر زایر می دهد وچون شما در فصل خوبی تشریف می برید خدا رو شکر زیاد اذیت نخواهید شد .خدا پشت وپناهتان مارا هم دعا کنید

نسترن دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم برات
ایشالله قبول باشه
و به سلامتی بری وبرگردی
چشم به هم بزنی تموم میشه
نگران محمدحسین نباش
التماس دعای زیاد دارم
منو فراموش نکن
چشمت به کعبه افتاد اسم منو به زبون بیار لطفا

حتما گلم
ان شاء الله رفتم واسه همه دوستای خوب وبلاگیم دعا میکنم

سیمرغ چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://mostakhdem.blogfa.com/

سلام، امروز به سلامتی عازم میشی، لطفا مارو خیلی یاد و دعا کن. دلم اونجایی که قراره زیارتش کنی و دورش بچرخی.
خوشا به سعادتت، قدر لحظه لحظه هاشو بدون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد