خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

سال جدید مبارک

سلام دوستای گلم عیدتون مباااااااااااااااااارک

 

امسال عید رو خونه مامان بابام و در کنار جمع خانواده تحویل گرفتیم!

(ناگفته نمونه که من روز 29 و یکم فروردین رو کامل مشغول خونه تکونی بودم!!!)

بعد هم با پسری و گشت و گزار و عید دیدنی و سیزده به در وآتیش بازی و گل بازی و خونه سازی و ...

 

 

 

 

 

 (عکس در روز سیزده به در - خدایی ابتکار و خلاقیت مامان و پسر و حال می کنید!) 

 

(عکس با یکی از نمادهای عید)

بعد هم هر شب با پسری میرفتیم مراسم عذاداری انصافاً پسری هم خیلی با من راه اومد و تو مراسمات هم فعال بود

امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید.

(یه تصمیماتی واسه سال جدیدم گرفتم که باید در اینجا از حاج آقای سوری بابت سخنرانی خوبشون تشکر کنم کلا فکر میکنم تا حالا خیلی تفکر اشتباهی از زندگی داشتم)

خدا جووووووووووون ازت ممنونم واسه همه چیزهایی که بهم دادی و ندادی خداجون فقط میخوام به خودت برسم و بس کمکم کن

نظرات 14 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
خوشحال شدم
البته دعا میکنم زود یادمون نره چیزایی که با خون دل به ما میدن
اگه نگاه کنی سرتاسر زندگیمون پره خون دل های خوبان و اولیا خداست که در حقمان به اجابت رسید و ما خیلی ساده از کنارشان گذشتیم و اکثرا قدر ندانستیم
محمد حسین و ببوس
سال جدید رو برات سال دست یافتن به یک زندگی ایده آل و خوشبختی آرزومندم
ضمنا یک قولایی داده بودی که زیرشون زده بودی ؟؟؟

ممنون از توجهتون
امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید

چه قولایی؟؟؟؟

مریم سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام عزیزم
الهی قربونش برم چقدر آقا شده ماشالا،گوش شیطون کر.
ما امسال 13 بدر تا 4 عصر خونه بودیم به احترام بانوفاطمه .ساعتای 4 هم رفتیم یه امام زاده که با ما 20 کیلومتر فاصله داره بعدش هم دوباره رفتیم خونه .
ولی خوب بود. ایشالا به هممممممممممه آرزوهای خوبت تو این سال برسی دوست جونم.
یادت نره منو هم دعا کنی

منم که دل به گل بازی داده بودم واسه این بود که محمد حسین هم بازی نداشت و حسابی حوصلش سر رفته بود
امیدوارم تو هم به آرزوهات برسی عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

سال نو مبارک
ایشاالله سالی باشد پر از مهر و زیبایی و سلامتی و موفقیت
ماشاالله به این گل پسر قند عسل هر روز خوش تیپ تر می شه
همین طوری که داره قد میکشه قند تو دل مامانش هم آب می شه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

این عسل سبد باز نمی شد
امروز دیدمش
زیبا است

سیدمهدی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.meikhaneh.persianblog.ir

سلام
به بهانه چهارمین سالگرد ذاکر عاشورایی
سیدسجاد مشهدسری
به روزم
یاعلی

فاطمه جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام مامانی و پسر خوشملش
به به تعطیلات عید و گل بازی با گل پسری
انشالله همیشه خوش باشید در کنار هم
شرمنده دیر اومد
سال نوی شما مبارک

سمیرا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ http://67.blogsky.com

سلام عزیزممممممممم
خوبی؟
سال نو مبارک خانوم خانوما
محمد حسین نازم خوبه؟
ای جوووونم ماشاالله برای خودش مردی شده
خانومی منو ببخش که انقد دیر دیر کامنت میزارم
برای سفر مشهد انقد خوشحال شدم
ایشاالله که همیشه به سفر و خوشی عزیزم
برای ناز پسری حتما اسفند دوود کن
مواظب خودت باش
میبوسمت

مدیون رقیه العبد جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ب.ظ http://mylovelymom.mihanblog.com

ما را هم از مقتل صدایی کن حسین جان
دل‌های ما را کربلایی کن حسین جان
جام شهادت را به کام ما بنوشان
این عمرها را هم خدایی کن حسین جان
یاران همه بار سفر بستند و رفتند
جاماندگان را هم صلایی کن حسین جان
رقص جنون در آتش خون حاجت ماست
در راه خود ما را فدایی کن حسین جان
ما خاک این درگاه را خوردیم یک عمر
با ما فقیران، آشنایی کن حسین جان
این لشکر عشق است و ما سرباز عشقیم
بر لشکر عشقت دعایی کن حسین جان
بین قنوت و سجده از رو پرده بردار
وجه خدا را رونمایی کن حسین جان
یا لیتنا کنا معک ورد لب ماست
در حنجر ما هم نوایی کن حسین جان
ای ساکن دیر و تنور و تشت و نیزه
در جان من هم روشنایی کن حسین جان
ما را فنای کربلای خویش فرما
دنیای ما را نینوایی کن حسین جان
دنیای ما عقبای ما این خیمه‌گاه است
تا خیمة خود رهنمایی کن حسین جان
ما را گنهکاران دنیا نام بگذار
اما قیامت غم‌زدایی کن حسین جان
از عرشیان تا فرشیان راهی دراز است
ما را هم آخر کربلایی کن حسین جان

مریم شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام مهربان
خوبی؟ گل من چطوره؟
امروز روز مادره
من که معلوم نیست کی مادر شم(انشاءالله)
ولی خوش بحال تو که یک دسته گل رو تربیت کردی
روزت مبارک عزیزم
انشالا خدا به نور زهرا(س) تو و عزیزانت رو
سالم و سالم و سالم و سرحال نگهداره و خودش مواظب ما و زندگیهامون و دین و ایمانمون و خوشی ها و امیدها مون باشه به حق فاطمه زهرا.
عزیزم واسه دل شکسته ی من هم دعا کن .
خیییلی دوستتدارم
قربانت مریم

....... چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام
خواهر هم خواهرهای قدیم. عکسها مثل همیشه زیبا. گل پسر هم ماشالله مثل همیشه خوشتیب . اما خواهر من دیگه مثل گذشته نیست و از برادرش نمی پرسه. حالا اسم نمیزارم تا ببینم اصلاً بیادت میاد که برادری داشته ایی یا نه

مریم چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام کجاییی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی میام هی نیستی
خب حتما کار داری و سرت شلوغه
باشه عیب نداره مواظب خودت و گل قشنگت باش
فعلا بای

[ بدون نام ] شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ

http://dokhtarechagh92.mihanblog.com/
این هم آدرس یک وبلاگ نویس همکار خواستی سری بهش بزن

من منم شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ http://myspeech.blogsky.com/

سلام
سال نوتون مبارک
الهی شکر ... خدا کنه همیشه دلتون شاد باشه و از خوشبختی هاتون برامون بگی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

یک مدتیه همسری گیر داده بریم برای حل یک مشکل پیش ملا حسن در روستای آش خانه
من از اینترنت سرچ کردم با توجه به شواهد بدست آمده
فکر می کنم این هم مثل اون یکی ها هست که پولو می گیرن و معجزه ای توش نیست
شما در این مورد اطلاع خاصی دارید لطفا راهنمایی کنید

نه نمیشناسمممم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد