خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

تولد پنج سالگی

پنج سال گذشت

پنج سال با تو بودن

پنج سال انتظار مرد شدنت

پنج سال روی شونه هام قد کشیدی

پنج سال در آغوشم پر و بال گرفتی 

تولدت مبارک تنها مرد قلبم

 

  

  

 

 

   

 

 

 

از یک هفته به تولد دنبال بهترین ها براش بودم

دقیقا همون لباس مردونه که عاشقش بود خریدم

همون نقشی که دوست داشت (آتش نشان) و براش آماده کرد

تموم وسایلا رو طبق آتش نشانی تهیه کردم

کیک آتش نشانی ، نقاشی های آتش و مرد آتش نشانی، کیف های کاغذی قرمز برای مهمونهای کوچولو،تزئینی های آتش نشانی و هر چیزی که به آتش نشانی مربوط بشه رو تهیه کردم

یه ماشین آتش نشانی بزرگ ، یه چرخ بزرگ و یه دست لباس مردونه هدیه تولد من به محمد حسین بود

شب هم همه شام موندند خیلی خوش گذشت

خیلی خوب بود درسته دست تنها بودم و خرج و مخارج بالابود و به شدت خسته شدم اما وقتی ذوق و شوق محمد حسین رو میدیدم خستگی از تنم می رفت و دیگه هیچی برام مهم نبود

اینقدر بهش خوش گذشت که صبح که از خواب بیدار شد اولین جملش این بود

" مامان دوباره کی تولدم میشه!؟!؟!"

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ب.ظ

به به چه مامان مهربون و با ذوقی
دقیقا همین طور است که نوشته ای وقتی بچه خوشحال می شه انگار نه انگار خسته هستی با یک لبخند تموم خستگی های آدم در میاد
سلیقه ات هم در دکوراسیون عالی است
چقدر قدر هم کادو های قشنگ گیرش اومده

زیادی تعریف کردید ها!رفتم رو ابراااااا

فاطمه دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

الهی زنده باشه پسر کوچولو خوشملتون که هزار ماشالله برا خودش مردی شده تو سن پنچ سالگی

تولد این مرد کوچولو خیلی خیلی مبارک باشه
الهی که عاقبت بخیر بشی مادر (این دعای مادرانه من بود از راه دور برا بزرگ مرد کوچک )

ممنون از دعای خوبت عزیززززززززززم

ع چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

تولد توپی بوده ها

من منم دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.myspeech.blogsky.com

خییییییلیییییییییی خوشحال شدم
الهی همیشه دلتون شاد و مملو از آرامش باشه
التماس دعای فراوووووووون

مریم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

الهی صدساله شی
نه!صد و بیست ساله شی
نه ! صد ویست سال کمه همیییییییییییشه زنده باشی

دورش بگردم چقدر شیک شده این گل ما.
واقعا خسته نباشی اینقدر همه چی قشنگه که از تو عکس هم معلومه چقدر زحمت کشیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد