خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

یه مادر خسته


این روزا مامان شبیه دیونه ها شده

آوار گذشته و آینده داره رو سرش خراب می شه

نمیگم بهش حق بده

اما خواهش می کنم این مامان دیونه رو تحمل کن...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

کاملا درکت می کنم
ولی خیلی ها مثل شما هستند
الحمدالله کار و در آمد داری یک پسر سالم و زیبا که سر گمی ات هست را داری و پدر و مادر که پشتیبانت هستند داری
بقیه اش هم به خدا بسپار

پدرم با حرفاش دلمو بد جور شکست
کارمم دارم از دست می دم
دیگه کم آوردم

آشنا... پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
چرا دیونه؟؟؟
قرار نبود کم بیاری محکم باش و توکل به خدا کن پیش برو ماهم دعات میکنیم
بامید خدا این روزهای سختم میگذره و پشت اینهمه سختی یه روز راحتی و خوب هم هست..
گرچه ؛آشنا؛ غریبه ای بیش نیست ولی به حرمت ؛آشنایی مقدسمان؛ همیشه بیادت و دعا گوت هست
بامید دیدار در روزهای خوش دیگر
راستی ماه رمضان بهتون حسابی خوش بگذره به بهای لیاقت که نه ! بخاطر خدا منم دعا کن ...

فاطمه پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

عزیز دلم تو سخترین شرایط هم بدون هنوز یکی هست که حواسش به بنده هاش هست
قربونت برم نگران نباش خدا کمکت میکنه به حق آبروی بی بی دو عالم

پونه شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

میدونم خیلی سخته ولی تو میتونی بااین یکی هم کنار میای واین روزای بد میگذره

1 تنها سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام من ی خواننده خاموش بودم آدم با خوندن مطالب شما ب خودش میومدو دوس داشت محکم باشه شما کم بیارین خواننده هاتونم کم میاره به محمد حسین فک کنید قوی باشید.

ای بابا پدر مادرن دیگه دل میشکنن دی وصله پینه میکنن ولی هیچکس مثه اونا نمیتونه هوای آدمو داشته باشه.

هرچند خدا میدونه چی شنیدی ک شما با این ایمان قوی و روحیه ی محکم کم اوردی ما دعاتون میکنیم شما ی زن موفق هستی قوی بودی قوی تر باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد