خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

دلم...

از پنجشنبه تا سه شنبه تعطیلم

برنامه ریختم که برم مشهد

چندین جا تماس گرفتم

اما همه جا رزرو شده بود

دلم خیلی گرفته

خیلی کسالت آوره

پنج روز تعطیلی تو خونه!

از همه مهمتر به محمد حسین قول مشهدو دادم

بچم کلی ذوق کرده...

گفتنش سخته

اما

دلم...

دلم یه مرد میخواد

که همه چی رو بهش بسپرم

و راحت بهش تکیه کنم!!!

اولین تحول

سلام 

نمیدونم باید از عملکردم راضی باشم یا نه اما تو دلم خیلی احساس موفقیت نمیکنم 

خدا رو شکر نمازهامو اول وقت خوندم بغیر از دو سه مورد. 

با محمد حسین هم سعی کردم ارتباطمو بهتر کنم 

ده روز هم روزه گرفتم اما هنوز ترازو نگرفتم ببینم چقدر کم کردم!!! 

سکوت هم چند روزی عمل شد اما بعدش نه که باید دوباره روش کار کنم 

امیدوارم تو این ۱۵ روزی که باقیمونده به یه نتیجه خوبی برسم 

برام دعا کنید....  

 

عکس پسری بعد از رفتن به آرایشگاه در پارک

 

 

 

اولین اهداف

سلام دوستای خوبم

من چندتا هدف دارم که باید تا یک ماه آینده بهشون برسم

البته برای رضایت خودم یه درصدی تعیین کردم که اگه به اون برسم از خودم راضیم و ادامه این راه تا ماه های بعدی ادامه داره

اولین هدفم توکل به خدا و نماز اول وقته درسته که من خدا رو قبول دارم ولی عنایتی که به من داره رو نادیده گرفتم که باید این کار در من نهادینه نشه و از یه جایی جلوشو بگیرم.

دومین هدفم اصلاح ارتباطم با محمد حسینه که همیشه خودمو توجیه کردم که من از صبح سر کارم و با هزار نفر سر و کله میزنم پس هر جور با پسرم رفتار کنم حق دارم! اصلا دیگه نمیخوام .... که در اولین قدم ریشه ها و اصول ارتباطی با فرزندان دکتر فرهنگ رو گوش کردم و میخوام بهشون عمل کنم

سومین هدفم سکوته که از امروز روزه سکوت رو میخوام تمرین کنم البته چون من کارمند هستم این کار تا حدی غیر ممکنه اما میتونم از صد درصد به ده درصد برسونمش که! و حتی تماسهای صوتیمو قطع کردم. فقط حرفهای فوق العاده واجب و ضروری..

و چهارمین هدفم کاهش چهار کیلو وزن در طی یک ماه آینده که امروز روز چهارمه که دارم روزه میگیرم من اخلاقم اینه که نمیتونم چیزی جلوم باشه و نخورم یعنی میلم بکشه تا تهشو در نیارم ول کن نیستم که تنها چیزی که مانعم میشه فقط روزست . هر چند چاق نیستم اما طبق تناسب قد و وزنم حدود هفت تا هشت کیلو اضافه وزن دارم که همونم نباید باشه.

و در آخر پنجمین هدفم انجام کارهای دریافت وام جاویدانه که امروز رفتم برای میانگین حساب تا خدا چی بخواد

تو سه دوره ده روزه میام و نتیجه کارمو میگم دعا کنید تو رسیدن به اهدافم ثابت قدم باشم راستشو بخواین خجالت آوره که این اولین باره که تو زندگیم اهدافم و تعیین کردم و میخوام تو یه بازه زمانی بهشون برسم برام مهم نیست که صد در صد بهشون برسم برام مهم اینه که از امروز یه اهدافی دارم که برا رسیدن به اونها تلاش میکنم و البته از اولین مورد تا پنجمین مورد ترتیبش باید رعایت بشه و اولی نسبت به دومی اولویت داره و تا آخر.

در پناه حق



محمد حسین در سفر به طبس