خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

اولین تحول

سلام 

نمیدونم باید از عملکردم راضی باشم یا نه اما تو دلم خیلی احساس موفقیت نمیکنم 

خدا رو شکر نمازهامو اول وقت خوندم بغیر از دو سه مورد. 

با محمد حسین هم سعی کردم ارتباطمو بهتر کنم 

ده روز هم روزه گرفتم اما هنوز ترازو نگرفتم ببینم چقدر کم کردم!!! 

سکوت هم چند روزی عمل شد اما بعدش نه که باید دوباره روش کار کنم 

امیدوارم تو این ۱۵ روزی که باقیمونده به یه نتیجه خوبی برسم 

برام دعا کنید....  

 

عکس پسری بعد از رفتن به آرایشگاه در پارک

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
اگه به بدنت زیاد سخت بگیری واکنش منفی نشون می ده حتی در عبادت ها
بزنم به تخته ماشاالله قند عسل کلی آقا و خوش تیپ شده صبح به صبح براش آیه الکرسی بخون براش دعا کن و دورش فوت کن

یعنی اینقدر پسرم خوشکل و خودم خبر نداشتم!!!!
نه اتفاقا این چند مدت واسه معدود دفعاته عمرمه که نمازمو با عشق خوندم همین برام ارزشمنده که سر وقت برم پیش خدای خوبم

سمیرا چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ http://67.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی
ای جوووووووووووووووووونم
ماشاالله به این پسر ناز و نبات
چقد خوشگل تر شده این شازده ماشاالله
امیدوارم که به همه هدفات برسی خوشگلم
برای منم دعا کن

امیدوارم شما هم به همه آرزوهای خوبت برسی

مهربانو پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ http://baranbahari52.blogfa.com

واااای هزار ماشالله عزیزم چقدر پسر شیرین و زیبایی داری شاید از معدود دفعاتیه که دلم خواست یه پسر بچه داشتم .. خدا برات ببخشه و سربلندیش رو ببینی تروخدا از قول خود خود من یه بوس ادرانه ازش بگیر

پسر من و شما نداره
چشم حتماااااااااااااااااا

مریم یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

ما شا الله

معلومه که انشالا پسر خوبی داری بار میاری خانوم خانوما
خدا حفظش کنه

ممنووووووووووووووون گلم

صفا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.sa4150.blogfa.com

ماشااله..... انشائاله که همیشه شاد و سرزنده باشن این پسر و مادر گل ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد