خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

دلم...

از پنجشنبه تا سه شنبه تعطیلم

برنامه ریختم که برم مشهد

چندین جا تماس گرفتم

اما همه جا رزرو شده بود

دلم خیلی گرفته

خیلی کسالت آوره

پنج روز تعطیلی تو خونه!

از همه مهمتر به محمد حسین قول مشهدو دادم

بچم کلی ذوق کرده...

گفتنش سخته

اما

دلم...

دلم یه مرد میخواد

که همه چی رو بهش بسپرم

و راحت بهش تکیه کنم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

امام رضا دعوت کنه خودشم برات جا در نظر می گیره
برو فوقش جا گیرت نیامد توی حرم یک شب بمون فرداش برگرد
خدا ایشاالله حاجتت را بدهد و اون تکیه گاه را زود زود پیدا کنی

اگه به خودم باشه میتونم شب تو حرم بمونم اما محمد حسین تو حرم طاقت نمیاره بچست دیگه...
هر چی خدا بخواد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

همین الان اخبار اعلام کرد مشهد آماده ی پذیرایی از ده میلیون نفر می باشد

به هر جایی که بگید زنگ زدم اما همه گفتند رزرو شده

صفا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.sa4150.blogfa.com

اره خیلی خوب میفهمم این حست رو ولی مرد هم مثل هندونه باز نکرده هست معلوم نیست چی از اب دربیاد یهویی میبینی تازه اون هم میشه وبال گردنت باری که برنمیداره هیچ بار اضافی میشه پس بهتره دستمون رو به زانوی خودمدن بزاریم و کارهامونو بکنیم از خدا برات یک مرد مسئول و صالح ارزو میکنم که بتونین تگیه گاه هم بشین

آره گلم واسه همین میترسم و هنوز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد