خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

دوباره سعی می کنم

سلام دوستای گلم

ببخشید پست قبلی کمی تلخ بود

اما تو این چند روز خیلی فکر کردم و به یه چیزی رسیدم

و کاملا درک کردم

که هر چیز خدا حکمتی داره

شاید من به تنهایی زندگی بهتری خواهم داشت

و یا باید یه خودسازی خوب در خودم نهادینه کنم

خوب بگذریم


تو سه پست قبل گفته بودم یه هدفهایی دارم که تا حدود ده درصد موفقیت رو احساس میکنم درسته کمه اما من خسته نمی شم پنج شنبه رفتم یه ترازودیجیتال گرفتم که تغییر رو احساس کنم و تو رفتار با محمد حسین هم دیروز برای خودم و محمد حسین جدول امتیاز درست کردم و چسبوندم به دیوار تا به خودم و محمد حسین امتیاز بدم و برای هر کدوم یه جایزه در نظر گرفتم و قرار شده برنامه قصه گویی و بازی هم شروع شده که عکساشو میزارم...

تو ارتباط با خدا هم دوباره سعیمو میکنم تا بهتر بندگی کنم.

امروز تا سر کار دویدم!!!!!! و خیلی تند راه میرفتم

باید به خودم سخت بگیرم اینطوری فایده نداره شام شب تعطیل شده و میوه و سبزیجات اضافه شده  ،سرخ کردنی و قند و شیرینی هم کاملا ممنوع شده و به جاش از شیرینی های طبیعی مث خرما و عسل استفاده می کنم و سی دی ایروبیک هم گرفتم تو خونه تمرین کنم الان وزنم 65.6 کیلو تا یک ماه دیگه بتونم به 61 برسونم خیلی عالیه

به لطف الهی ماه دیگه پیشرفت بیشتری میکنم

در پناه حق



*اولین روز مهر ماه*


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ق.ظ

آخیش این آقا گلی اینبار خیلی مظلومانه عکس گرفته
عکسش منو یاد اولین روز سربازی ام انداخت که کله را بدست سلمانی سپردیم اونم البته بی انصاف راه راه تحویل داد
یک ضریبی برای وزن و قد خانم ها در نظر گرفته اند
مثلا اگه خانومی قد اش صد و هفتاد باشد وزنش باید 65 کیلو باشد که متناسب است برای آقایان اون پنج کیلو را حذف کرده اند مثلا قد 170 وزن 70 کیلو مناسب است
البته با توجه به شرایط خورد و خوراک در ایران اکثرا اضافه وزن دارند

من قدم 160 که طبق این برنامه های سایت حدود پنج شش کیلو اضافه وزن دارم ولی خودم دوست دارم وزنم بشه 55!!!!
اعتماد به نفس

پونه سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام عزیز خوبی جیگر این پسری تو برم

سلام بر مامان نمونه و شازده گل پسر کلاس اولی
ماشالله چقدر بامزه شده با این تیپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد