خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

تعطیلات عیدی

سلام عید همه دوستای گلم مبارک باشه

امیدوارم که سالی پر خیر و برکت داشته باشید

من و پسری به اتفاق هم رفتیم مشهد

ساعت تحویل حرم بودیم

خوش گذشت هر چند خیلی شلوغ بود

اینم چند تا عکس یهویی از پسری در سفر


پسری  داخل اتوبوس




پسری در حرم







پسری در حال خمیر بازی


امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام بر مادر و محمد حسین
سال نو بر شما مبارک باشد
زیارت قبول حق تعالی باشد
ماشاالله بر گل پسر خوش تیپ و با مزه
خدا او را حفظ کند و سایه ی مادرش را بر سرش نگه دارد
عیدی هاشو برایش جمع کن تا بجنبی میگه مامان بیا برو خواستگاری فلانی

آخ دوست دارم مادر شوهر بشم

زن سی ساله دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.jujoo.persianblog.ir

عزیز با دیدن عکسای پسری یه حس قشنگی به من دست داد . یه لحظه خودمو جای تو گذاشتم و فکر کردم که اگه این پسری بچه من بود چقدر خوشبختتر بودم . اون چشمای سیاه و مهربون . اون دستای تپل و دوست داشتنی . خیلی خوشبختی که اونو داری . قدرشو بدون . قدر لحظه لحظه بودن با پسری رو بدون .

حس خوبی بهم دادی
بعضی وقتا ما قدر نعمت هایی که خدا بهمون داده نمیدونم
حتی فکر می کنم بعضی نعمت ها برامون دردسرن نعمتی که خیلی ها آرزوی داشتنشو دارند.
ممنون از حس خوبی که بهم دادی گلم

قاسم سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ق.ظ

ما هم سال تحویل حرم بودیم!
چه جالب
سال خوبی برایتان ارزومندم

زن سی ساله جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.jujoo.persianblog.ir

خوشحالم که تونستم حس خوبی بهت بدم . دلم میخواد بیشتر با هم آشنا بشیم . اگه به وبلاگ من سر بزنی که البته این وبلاگ دختر مرحوم منه خیلی حرفها رو که باید اینجا بهت بزنم اونجا میخونی . ما میتونیم دوستای نزدیکی برای هم باشیم . امیدوارم که بیشتر بتونم بهت آرامش بدم عزیزم .

حتما میام عزیزم

نسترن دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ http://NASTARAN-AMOOZEGAR.BLOGSKY.COM

سلام عزیزم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
ببخش که دیر به دیر بهت سر میزنم
خیلی گرفتارم
التماس دعاا
پسرتو ببوس

پونه چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ http://rozhineman.loxblog.ir/

سلام عزیزم توهم سال خوبی داشته باشی ایشالا همراه با این گل پسرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد