خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

بی خبری...

سلام دوستای گلم

ببخشید چند وقته خیلی دیر به دیر میام

راستش نایب الزیاره همتون بودم

رفته بودم کربلا ، زیارت آقا

روز ولادت حضرت علی (ع) نجف بودیم و شهادت حضرت زینب کربلا...

بار اولم بود که رفته بودم خیلی خوش گذشت

فراوان.....!!!!


خبر دوم اینکه مامان خونه ماشین خریده

مزدا 323

کلی حال می کنیم با پسری

هر روز بعد از ظهر پارک و گشت و گذار

خیلی خوش می گذرونیم

محمد حسین که اینقدر خوشحاله که همه شهر میدونند ما ماشین خریدیم

پشت چراغ قرمز بودم سرشو از ماشین درآورد به ماشینای اطراف میگفت:

"مامانم ماشین خریده ماشین خودمونه ها!!! خیلی هم تند میره!!! کلی هم آهنگ داریم...!!!"

من که تا این شمارش چراغ قرمز تموم میشد میمردم از خجالت هر چی هم میگم بشین دست بردار که نیست...!!!



امروز صبح که اومدم سر کار یهو دلم برای وبلاگم تنگ شد اومدم یه حالی بپرسم

دوستتون دارم زیاد...

در پناه حق


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
زیارت قبول باشد
سال هشتاد و سه حج عمره رفتم خیلی دلم می خواست کربلا هم بروم رفتم در قبرستان بقیع جلو قبر حضرت ام الکلثوم ایستادم و گفتم ای مادر مهربان سفارش منو به پسرت بکن تا به کربلا بروم یک ماه بعد بدون پاسپورت بصورت قاچاقی خیلی راحت و بدون دردسر رفتیم عراقی که تازه به وسیله ی امریکایی ها اشغال شده بود پا بوس امام حسین و سایر شهدا و امام علی و کاظمین ولی سامرا نشد برویم کل هزینه رفت و برگشت ما به بیست هزار تومن نرسید

من همین سفر رفت و برگشتش حدود سه و نیم میلیون تومان برام تموم شد ولی بازم ارزش داره
آدم دوست داره همیشه راهی سفر زیارتی باشه

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ

ماشین تون هم مبارک باشد منهم درست مثل محمد حسین خوشحال شدم ایشاالله برایت اومد داشته باشد
چه کار خوبی کردی ماشین خارجی خریدی من سی و سه تومن رانها خریدم هنوز سه هزار کیلومتر راه نرفته دنده اش جا نمی رفت بعد تعمیر باز هم همان ایراد را دارد

ممنون از لطفتون
من که از ماشینم خیلی راضیم امیدوارم که تا آخر همینطور باشه

پونه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ق.ظ

هورا اااااااااااااااااااااامبارکه
زیارتتون قبول

قاسم سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ http://30salegie.ir

مام نیمه شعبان کربلا بودیم.خیلی عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد