خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

آغاز سال 1396

سلام سال نوتون مبارک

امیدوارم سال 1396 از آغاز تا به انتها سرشار از اوقات خیر و پر از خوشحالی و خنده براتون باشه

امسال برای اولین بار با ماشین خودم همراه پسرم به مسافرت رفتیم

بیست و هشتم حرکت کردیم به سمت مشهد و یک روز شاندیز یک روز هم موجهای خروشان و روز آخر هم که ساعت تحویل بود در حرم مطهر امام رضا بودیم

جای همتون خالی خیلی لحظات معنوی و پر شوری بود

وقتی بیست و هشتم میخواستیم حرکت کنیم پدرم عیدی محمدحسین رو که دو تا تراول پنجاه تومانی بود بهش داد اونم گذاشت تو کیفش فرداش مشهد داد بهم گفت "مامان من بلد نیستم چیزای زنونه !! بخرم خودت برو واسه خودت یه چیزی بخر "

دو دقیقه بعدش گفت "مامان پنجاه تومانش برا روز مادره پنجاه تومانش برای عیدی من به توئه همشو خرج نکنی  "

امسال اولین سالیه که دارم هدیه روز مادر می گیرم ازت ممنوووووووووووونم پسرم

تا بعد...



کشاورزی روز سیزده به در من و پسرم