خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

تصادف

سلام 

دیروز تصادف کردم 

چیزیم نشد فقط عینکم شکست !!! 

اما بازم خدا رو شکر 

امتحانا شروع شده دلم میخواد هر چه زودتر تموم بشه 

سلاله جان من واسه تو همه مادرهای خوب دنیا دعا میکنم 

بهونه

سلام دوستان 

این روزا بهونه گیر شده 

هر لحظه هوایی میشه  

مهرداد (نسل سوخته) گفت نفرین بر ما پدر و مادرا که... 

آره نفرین بر من که با انتخاب اشتباهم پسرم رو پاره تنم رو یه عمر بی پدر کردم 

چند روز پیش شنیدم بردنش زندان به جرم دزدی!  

دلم گرفته گریه هم دیگه درمون نمیشه اصلا انگار مرحم دل شکسته فقط... 

یه وقتایی دوست دارم برم دور بزنم بگردم 

امروز بارون اومد خیلی زیاد منم گریه کردم خیلی زیاد!!! 

هر گوشه دلم یه زخمه از کجاش بگم نمی دونم 

خدا یا شکرت توانم و ازم نگیر من مسافرت نمیخوام من خوشی نمی خوام من مهربون نمیخوام من یه شونه واسه گریه نمیخوام من یه عشق نمی خوام من خنده نمی خوام فقط یه چیز ازت میخوام پسرم و حفظ کن اون همه دنیای منه خدایا شکرت...