خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

وصیت

سلام دوستان 

خوبه یه وقتایی به فکر بعد از مرگمون باشیم 

اما اگه اون موقع که یادش می یفتی فرصتی برای جبران نداشته باشی چی؟!!! 

دوستان من یکشنبه عمل جراحی قلب باز دارم چندماهه که بدجور اذیتم می کنه آخرشم کارم به جراحی رسید 

ازتون میخوام برای سلامتی همه بیماران و من دعا کنید 

اگه دیگه تو این دنیا نبودم سر راز و نیازتون با خدا منو یادکنید تا روحم آروم بگیره 

برای محمد حسین هم دعا کنید 

حلالم کنید 

خدانگهدار

وصیت

سلام دوستان 

خوبه یه وقتایی به فکر بعد از مرگمون باشیم 

اما اگه اون موقع که یادش می یفتی فرصتی برای جبران نداشته باشی چی؟!!! 

دوستان من یکشنبه عمل جراحی قلب باز دارم چندماهه که بدجور اذیتم می کنه آخرشم کارم به جراحی رسید 

ازتون میخوام برای سلامتی همه بیماران و من دعا کنید 

اگه دیگه تو این دنیا نبودم سر راز و نیازتون با خدا منو یادکنید تا روحم آروم بگیره 

برای محمد حسین هم دعا کنید 

حلالم کنید 

خدانگهدار