خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

کارمند شدم!

سلام دوستان از اول هفته کارمند شدم 

نمی دونم حس خوبیه یا نه 

همیشه وقتی میرفتم تو اداره می دیدم یه نفر پشت کامپوتر نشسته میگفتم ایول بابا مفت می خوره می خوابه کلی هم حقوق می گیره!!! 

اما حالا وقتی از شش  و نیم صبح باید بیدار بشم و تا سه بعد از ظهر مث ... کار کنم تازه می فهمم چه خبره 

امیدوارم طاقت بیارم به هر حال من مرد خونم دیگه 

 بعد عید بگو تازه ۳ باید برم دانشگاه تا ۸ شب شبم جنازمو بیارم تا پسرم و بازی بده!!!

 

 

باز از دیار ما به سفر رفت یار ما 

ای دل دگر به هیچ نیرزد دیار ما 

سرمست و شاد رفت و خدا باد همرهش 

رحمی نکرد بر غم ما بر خمار ما 

او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد 

او هم گسست سلسله ی اختیار ما 

گفت از تو یاد می کنم اما وفا نکرد 

یادش به خیر یار فراموشکار ما...

درد

دیشب مرتب داد می زدی "بابا"

از دستت دلخورم

آتیش به پیکر خستم می زنی؟

به چه گناهی؟ بس نیست خستگی هام؟


امروز دو تا دندون نیشت در اومده

با تمام توانت گاز می گیری

تا بتونی عمق بازوهامو حس کنی

داد نمی زنم خودمو نگه می دارم

شاید دیشب یه مرد میخواستی که باهاش درد دل کنی!

خیلی بی انصافی

یعنی من طاقت شنیدن درداتو ندارم؟!؟!

تا آخرش پات میمونم کمرمم خم نمیشه

منو دست کم نگیر، هیچوقت...

دوستت دارم پسرم


درک

به من بگو نگو،

نمی گویم،

اما نگو نفهم،

که من نمی توانم نفهمم،

                           من می فهمم

«دکتر شریعتی»



فکر میکنم بی تفاوتی بهترین راه حل برای این روزهای منه

هوا گرم شده اما من یخ شدم!!!

تنهایی

امروز با صاحب کارم دعوام شد 

دلم خیلی سوخت 

باید سکوت کنم 

باید ... 

امشب خیلی حس حس تنهایی بدی داشتم 

مث همیشه خونه بود و تاریکی  

میخوام گریه کنم 

اما میترسم محمد بیدار بشه رفتم زیر پتو داد میزدم از درون.. 

سردرگمم خیلی زیاد