خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

این روزا چرا اینجوریه

سلام دوستای گلم

منو ببخشید که خیلی کم میام

این روزهای خیلی ساعت های کاریم زیاد شده

حوصلمم خیلی کم شده

دیگه دست و دلم سمت هیچ کاری نمیره

تنها سرگرمیم شده خیره شدن به یه گوشه خونه!!!

تصمیم دارم از بیست و هشتم تا چهارم عید با محمد حسین برم مشهد

البته رفتنش بیست و هشتمه اما برگشتش بستگی به این داره که کی پولم تموم بشه!!!

اصلا دوست ندارم اینجا باشم

اصلا این عید و دوست ندارم

من عصبیم؟ یا این روزها یه جوریه؟!

نمیدونم کلافم

خیلی کلافه

اما سعیمو می کنم این تعطیلات به محمد حسین خوش بگذره

برام دعا کنید خیلی زیاد



نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://baranbahari52@blogfa.com

چی شده عزیزم چرا غمگینی؟؟

نمی دونم
خیلی به هم ریختم
از درود داغونم

امین سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ق.ظ http://lifehighway.blogfa.com

سلام
ماشال... امیر حسین چه بزرگ شده
همیشه موفق و موید باشین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

درود بر مادر بزرگوار محمد حسین عزیز
یادت باشد در کنار پنچزه ی فلزی یادی از ما بکنی و دعایت را از آن راه دور برای ما بفرستی
خب یکنواختی بعضی وقتا آدم را عصبی می کند باز خوبه برنامه ریزی برای سفر داری ولی ما فقلا گرفتار شده ایم و نیاز به دعا داریم تا بعد ببینیم خدا چه می خواهد
سال نو هم به شما تبریک می گویم ایشاالله سال بر آورده شدن آرزوهایت باشد

حتما دعاگوی همه دوستای گلم هستم

زن سی ساله یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.jujoo.persianblog.ir

عزیزم شاید منو بخاطر بیاری من از وبلاگ مهربانو باهات آشنا شدم . الان که به وبلاگت سرزدم پسر خوشگلت رو دیدم و از خدا خواستم که کنار این گل پسر روزهای خوب و آرومی رو داشته باشی . هیچ چیز تو این دنیا سخت تر از این نیست که عزیزتو نداشته باشی پس با امیر حسین عشق کن و از این عشق سیراب باش که هیچ لذتی بالاتر از این نیست . ندیده دوستت دارم نازنینم

منم نادید عاشقتم خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد