خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

زیبایی چیست؟

این که هر روز با کوبیدن یه اثباب بازی تازه به سرم بیدارم می کنی یعنی زیبایی  

این که هر روز خیلی ساده و بی ادعا بهم لبخند می زنی یعنی زیبایی 

ین که تو دنیا جز تو دلم برای هیچکس پر نمی زنه یعنی زیبایی 

این که هیچوقت از اذیت هات دلخور نمی شم یعنی زیبایی 

ین که وقتی بالای جسد خرابکاری هات می ایستی بی اختیار خندم می گیره یعنی زیبایی 

این که هیچوقت دلم نمی یاد دعوات کنم یعنی زیبایی 

ین که با یه بوسه دلمو از غم ها جدا میکنی یعنی زیبایی 

این که من و هم بابا هم ماما صدام می کنی یعنی زیبایی 

ان که تازگی ها تو بغلم می کنی یعنی زیبایی

این که هر شب تا نیمه شب از سر و کولم بالا میری و حسابی هلاکم می کنی یعنی زیبایی  

ین که هرشب مث جغدا بالای سرت می شینم و خوابیدنت رو نگاه می کنم یعنی زیبایی 

این که هر شب خاطراتم که پر از اسم توست با اشک شوق می نویسم یعنی زیبایی 

این که روزا که میرم دانشگاه تا شب هزاربار دلم هواتو می کنه یعنی زیبایی  

این که شادیهام با تو معنا پیدا می کنه یعنی زیبایی 

 

 

می بینی هر چی تو زندگیم قشنگه با تو زیبایی پیدا می کنه 

قشنگی های زندگیم زیاده بی خیال زشتی ها....

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.whoami.blogsky.com

برات آرزوی موفقیت میکنم.واقعا ناراحت شدم و دلم گرفت.کاری که اون نامرد کرد اصلا قابل توجیح نیست:(

مهدی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.rain202.blogfa.com

واقعا زیبایی را زیبا معنی کردی

سلاله دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
گلم پس دلتو به همه این زیبایی ها خوش کن و خوب زندگی کن

خدا دلتو خوش کنه ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد