خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

تولد یک سالگی پسرم

 

 

   

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

مبارک مبارک تولدش مبارک
قربون لب و لنچش برم که پر از خامست
بخورمش خام خام

سلاله دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
خوبی دلم تنگ شده بود واست
الهی قربونش برم من ...چه قدر شبیه بردیای منه ... خیلی نازه ایشالله ۱۲۰ ساله بشه ..دکتر یا مهندس بشه ...یادت باشه باید تشویقش کنی که درس بخونه و باعث افتخارت بشه
تو مادر نمونه ای هستی
دوستت دارم
درکت میکنم
با تمام وجودم مشکلاتت و نگرانی و ناراحتی هاتو لمس میکنم ...
اسم پسر نازتو نمیخوای بگی ؟؟؟؟

سلام گلم
منم دلم برات تنگ شده بود
خیلی بیا پیشم جیگرم
اسمش محمد حسینه
دوستت دارم

ترنم سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://parastuha.blogsky.com

سلام مامان کوچولو.چه پسر خوشمل نازی داری.آدم دوست داره لپای تپلی شو گاز بگیره.خدا نگهش داره برات.دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی...و خوشبخت.
از این به بعد همیشه بهت سر میزنم.لینکت کردم

فری سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

آخ ، یه ماچ از اون صورت کیکیاین یعنی بوس
خدا حفظش کنه

:( یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

salam bar behtarin madare donia
man ke az behtarin nemate zendegi yani madar mahroomam
amma ishalla khoda shomaro vase pesaretoon hefz kone

:( یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

Salam dobare bar behtarin madare donia
emrooz kole matalebe weblogetoono khoondam
zendegie sakhti dashtin :(
ishalla hamishe khoda shomaro vase pesaretoon hefz kone
va to zendegi movafagh bashin va gozashtaro faramoosh konin va ghose ha azatoon door bashe
rasti ye soaliam dashtam che reshtei tahsil mikonin?

ممنون که اومدی گلم
من مهندسی کامپیوتر میخونم
زندگیم با همه سختی هاش برام قشنگه و فراموش نمی کنم که میتونست ازن بد تر باشه و خدا رو شاکرم

مهرداد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

گاهی باید بگیم که نفرین بر ما پدر و مادرا....

که بچه های طفل معصوم اسیر یه شب هوس بازی بی عشق ما می شن و گاهی به دنیا بی نشون

باز خدا رو شکر که سایه ی شما بالا سرش هست
تولدش مبارک
یه ماچ از طرف عسل بانو بده لطفا

نفرین به من که با انتخاب اشتباهم پسرم رو یه عمر بی پدر کردم نفرین...

محمد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

خیلی خوجگله بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد