خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

بهونه

سلام دوستان 

این روزا بهونه گیر شده 

هر لحظه هوایی میشه  

مهرداد (نسل سوخته) گفت نفرین بر ما پدر و مادرا که... 

آره نفرین بر من که با انتخاب اشتباهم پسرم رو پاره تنم رو یه عمر بی پدر کردم 

چند روز پیش شنیدم بردنش زندان به جرم دزدی!  

دلم گرفته گریه هم دیگه درمون نمیشه اصلا انگار مرحم دل شکسته فقط... 

یه وقتایی دوست دارم برم دور بزنم بگردم 

امروز بارون اومد خیلی زیاد منم گریه کردم خیلی زیاد!!! 

هر گوشه دلم یه زخمه از کجاش بگم نمی دونم 

خدا یا شکرت توانم و ازم نگیر من مسافرت نمیخوام من خوشی نمی خوام من مهربون نمیخوام من یه شونه واسه گریه نمیخوام من یه عشق نمی خوام من خنده نمی خوام فقط یه چیز ازت میخوام پسرم و حفظ کن اون همه دنیای منه خدایا شکرت...  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

خاصیت مادر بودن همینه یعنی فداکار بودن
مادری و داری مادری می کنی نمی شه بهت گفت چرا مسافرت نمی ری یا عشق نمی خوای
پس به مادریت ادامه بده

:( پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ

salam be behtarin mamane donia
narahat nabashe
ishalla pesaretoon bozorg mishe va movafagh mishe
va be dashtane hamchin mamani eftekhar mikone

سلاله یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام
دلم واست تنگ شده بود.... اهی قربونت برم ..اشکام یه در اومد ....من میفهمم چی میگی فدای دلت بشم که مثل دل خودمه .....
بردیای منم جدیدا بهونه میگیره میفهمم که بابا میخواد.... من چی بگم پس!!!

غصه نخور همه چی درست میشه....
منم واست دعا میکنم
توروخدا توهم مثل من دل شکسته ای واسه منو بردیا دعا کن ...


دیگه هم گریه نکن ... محکم باش

حاشیه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

سلام دوستم. من به روزم و منتظر بی تعارفی های شما . تولد پسرتون هم مبارک.

محمد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

سلام
شاید حرفم شعاری باشه . چون تو موقعیتت نیستم
اما
میتونی با یه انتخاب درست .اشتباه قبلتو کمرنگ و کمرنگ تر کنی ، اونقدر که دیگه به چشم نیاد .
خیلی سخته اما شدنیه . امیدت به خدا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد