خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

انتظار

سلامی دوباره... 

دیروز محمد صبح زود ساعت ۵ صبح بیدار شد و دیگه نخوابید 

بعد هم بلند صدای خروس رو در آورد تا منو بیدار کنه و فریاد می زد 'قوقو لو قوقو صبح شده بیدار شید' 

منم از ترس اینکه همسایه ها صداشون در نیاد پا شدم و کم آوردم!!! 

رو کاناپه لم داده بودم و دستم زیر چونم بود که در حال خواب وبیداری ، یه توپ فوتبال سنگین به سرم برخورد کرد تازه اون موقع بود که خواب که هیچ برق از سرم پرید و ترجیح دادم پاشم حاضر بشم ... 

طبق معمول محمد با سرویس به مهد رفت و منم به سر کار... 

امروز برف قشنگی بارید 

تودلم لرزیدم نمی دونم چرا؟! 

زودتر از همیشه (ساعت 2) به خونه اومدم و منتظر اومدن محمد شدم 

بعد از اومدن محمد باهم کباب تابه ای خوردیم... 

 و محمد فیلمهای بچگیشو تماشا کرد و منم  به کارای خونه رسیدم  

سر شب مامان و بابام اومدند خونمون یه سری به محمد بزنند ، اصرار کردم شام بمونند اما نمودند و زود رفتند

بعد محمد رو به شکل وحشتناکی به آغوش گرفتم و خوابیدیم 

تا فردا

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.whoami.blogsky.com

سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگم سر زدی.خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم.تو هم قشنگ مینویسی.اگه مشغله کاریم بذاره بازم بهت سر میزنم.

زری پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://my-personal-memories.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم دلم برات تنگ شده بود
الحمدلله که خبری نوشتی خیلی نگرانت بودم
آقا خوشکله چطوره؟
مواظب خودت باش

فاطمه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام خانمی
مادر بودن یعنی از خود گذشتن وبرای خوشبختی خانواده سنگ تمام گذاشتن
ولی خوبه گاهی هم برا خودمون باشیم
گلم خیلی دوست دارم دوست خوبی برات باشم
امیدوارم همینطور بشه
انشالله در کنار پسر کوچولوت شاد باشید و سلامت

مریم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://lifesky.persianblog.ir/

سلام
آخی برات خوشبختی آرزو دارم
من هم دوستت بشم؟؟؟؟

خاطره سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد