خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

زیباترین بچه دنیا!!!

سلام 

دیروز صبح محمد بهونه میکرد و مهد نمی رفت 

یکم بغلش کردم گذاشتم خوب بهونه هاشو بهم بگه 

یکم درد دل کرد 

از دل مشغولی های کودکانه اش بهم گفت 

ازینکه بعضی بچه ها تو مهد اذیتش میکنند یا مربیش دعواش میکنه 

باهاش هم دردی کردم 

نازش کردم 

حرفاش که تموم شد سرشو گذاشت رو سینم 

حس کردم آروم شد  

براش شعر خوندم 

همین طور که تو آغوشم بود لباساشو پوشیدم 

دیگه گلایه نکرد 

خودش فهمیده بود که مامان چاره ای دیگه نداره...  

 

یه عکس از زیباترین پسر دنیا گذاشتم (همیشه جاش همینجاست و مشغول تلویزیون نگاه کردنه!)

نظرات 7 + ارسال نظر
یونس دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.guardian.blogsky.com

سلام...بچه خوشگلیه...خدا براتون نگهش داره...
خوشحال میشم به دل نوشته ی منم سربزنین...

فاطمه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام خانمی
ماشالله ، هزارالله اکبر خدا حفظش کنه انشالله
خیلی پسر نازیه یادت نره براش اسپند دود کنی
انشالله یه روز دکتراشو بگیره ومامانش اونو تو لباس دامادی ببینه

[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

چه مامان جوونی
ماشاالله چه عجله ای برای ازدواج داشتی
فردا پس فردا که با این گل پسر خواستی بیرون بری
یادت باشه شناسنامه هاتون را ببرید
که نیروی انتظامی بهتون گیر نده
که آقا پسر این دختر خانم با شما چه نسبتی داره
زنده باشه اونم زیر سایه پدر و مادرش

پدر که نداره اما امیدوارم خدا بهم قوت بده بتونم ازش خوب نگهداری کنم

ریاحی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://vezvar.blogfa.com/

سلام دوست خوب
خدا رو شکر که صحیح وسالم شدی من شمارا نمیشناسم
ولی از آشنائیت بسیار خوشحال و خرسند شدم
موفق باشی

مهدی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

واقعا هم که زیباترین پسر دنیاست این بچه
مواظب باش زیاد به تلویزیون نزدیک نشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

آخی
ناراحت شدم چرا بابا نداره خدای نکرده چیزی شده

نمیدونم
شاید کوتاهی من در انتخابم
شاید قسمت
شاید دروغ یا بی توجهی پدر و مادرم
هر چی که هست واقعیتیه که باید قبول کنیم
خدا رو شکر می کنم
و سعی میکنم اشتباهاتم رو جبران کنم

پونه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

ای جونم دلممممممممممممممم
هزار ماشالا به این گل
به اینکه آرامش ودلخوشی یه مامان مهربونه
یه مامانی که از خیلی چیزاش چشم پوشیده وبا پسر گلش در فکر ساختن آینده است
خانومی عروس خواستی ما داریمااااااااااااااااااااااااااا

عروس زیاد پیشنهاد شده
باید گزینش بشن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد