خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

موی سفید

سلام 

امروز صبح رفتم جلو آینه  

خودمو بر انداز کردم 

یه چیز جالب دیدم 

اولین موی سفیدم!!! 

یهو دلم گرفت 

چقدر زور پیر شدم (ما خانوادگی دیر موهامون سفید میشه واسه همین تعجب کردم!) 

اما بعدش خوشحال شدم 

چون حالا می تونم بگم موهامو تو آسیاب سفید نکردم که!!! 

شاید بهتره همه چیز زندگی رو به طنز تبدیل کرد و ...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

استفاده مکرر از زنگ مو
باعث سفید شدن مو می شه

من فقط یه بار تو عمرم موهامو رنگ کردم...!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

کنجکاو شدم کل وبلاگت را نگاه کنم
اولش خیلی تلخ بود
ولی الان نوشته هات دیگه تلخی نداره
نشون می ده که خودتو با مشکلات وفق داده ای
البته نوشته هات مربوط به خرداد تا آذر ماه 91 باز نشد
که بخونم
البته وجود پدر مادر یک پشت گرمی خوبیه
ایشاالله که مشکلاتت بزودی حل بشه

خدا رو شکر
وقتی به گذشتم نگاه می کنم یه بچه شیرخوار درس و دانشگاه - کارم و خونه اجاره ای ...
و الان خودم که خدا رو شکر محمد مهد میره و خونه خریدمو درسم تموم شده و کارمم حقوقش خوبه به این پی میبرم که بهترین خدا رو دارم...

فاطمه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام خانمی
بیخیال موی سفید و این حرفا
انشالله جسمت سالم باشه تا بتونی پسرت رو به بهترین صورت بزرگش کنی

محمد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://mardepooldar.blogsky.com

che zuuuuuuuuuud...khob sakhti ziad keshidi...

محمد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ http://mardepooldar.blogsky.com

"شاید بهتره همه چیز زندگی رو به طنز تبدیل کرد و ..."
آره...آره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد