خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

گم شدن

سلام 

دیروز تو بین ساعت کاری رفتم برای پسرم یه کامیون بزرگ با یه بسته ابزار آلات مکانیکی خریدم (کلی پول بالاش دادم) بعدم بردم خونمون تو کمد قایمش کردم تا تو یه فرصت مناسب بهش بدم 

دیروز یکم شیطونی می کرد اصلا حرف گوش نمیده 

خیلی لجباز شده 

بعضی وقتا می ترسم 

ازین که تربیتم درست نباشه 

ازین که پدر نداشتنش باعث بشه تو تکمیل شخصیتش تاثیر بدی بزاره 

دنبال یه کتاب میگردم که بهم بگه رفتار درست با یه بچه ای که پدر نداره باید چه طور باشه 

تمام کتابهای روانشناسی که تا حالا دیدم اصلا به این موضوع نپرداخته 

تربیتش خیلی برام مهمه 

برام مهم نیست چند کیلو وزنشه! یا چقدر قشنگه!‌ یا چند تا شعر حفظ کرده و یا ... 

اما خیلی دوست دارم یه پسر مودب و مرتب باشه 

یه اعترافی بکنم؟ 

راستش بعضی وقتا (تقریبا روزی یک بار) وقتی خیلی عصبانیم میکنه یه کوچولو می زنمش 

بعدش خیلی عذاب وجدان می گیرم اما به خدا تقصیر خودشه 

خیلی دوست دارم خودمو کنترل کنم 

اما نمیشه... 

اگه کتاب روانشناسی خوب یا سخنرانی در این زمینه (تربیت صحیح کودکان طلاق - تنبیه مناسب کودک)سراغ دارید حتما برام پیام بزارید 

چند وقته یه مقدار کلافم 

احساس میکنم گم شدم...  

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://mardepooldar.blogsky.com

Shoma k inhame tavakol kardin..."gom shodam" chie...ishala ok mishe

[ بدون نام ] یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

البته خیلی سخته با این شرایط بزرگ کردن پسر بچه ها
سعی کن تنبیه بدنی نکنی
دعوا و مرافقه هم کردن اگه زیاد باشد تاثیرش را از دست می دهد
اگه اذیتت کرد سعی کن باهاش قهر کنی نه طولانی
فقط بهش بگو من با تو به این علت قهر هستم
با مشاور هم صحبت کنی خوب است

محبوبه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

عزیزم امیدوارم زود حالت خوب بشه تا کمتر پسری ما رو بزنی

زری یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://my-personal-memories.blogfa.com

سلام مامان خانم چقد نوشتی من نخوندم
خوبی؟آقا دوماد خوبه؟

گیسو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

میتونی تو همین نت بگردی و موضاعات مرتبط با تربیت صحیح کودک رو پیدا کنی
بعدشم اصلا درست نیس بچه رو بزنی حتی اگه تو اوج عصبانیت باشی با زبون خوش بهش بگو پسرم اینکارو نکن

اینجوری نیست که به شکل وحشتناکی بزنمش در حد آروم به پشتش زدن یا پشت دست زدنه بابا... (دیگه تکرار نمیشه)

مامان کیارش سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://yekmardekoochak.niniweblog.com

سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید.من لینکتون میکنم.بهترین تنبیه بی توجهی هست.همون قهر کردن .هر وقت کار بدی میکنه یه مدت نگاهش نکنید اصلا بهش توجه نکنید و حرف نزنید.یا توی اتاق تنهاش بزارید.البته حداکثر یک دقیقه به ازای هر سال سن بچه نه بیشتر.در ضمن اگر میخواهید مودب باشه همیشه با ادب باهاش برخورد کنید.اگه میخواهید مرتب باشه همیشه خودتون مرتب باشید.دوست داشتم بدونم چرا محمد جان پدر ندارن برای همین بقیه پستها رو هم میخونم.با اجازه البته.میدونی اگه میخوای این مسئله روش تاثیری نداشته باشه خودتون نباید اینقدر بهش فکر کنیدووطبیعی برخورد کنید تا اونم براش بی اهمیت باشه.

به خاطر راهنمایی هات ممنونم عزیزم
خیلی خوبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد