خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

برنامه سفر

سلام  

امروز عصر داریم با پسری می ریم مسافرت! 

با توجه به دعوتی که از دوست صمیمی دوران دبیرستانم از من شده که این دوستی تقریبا تا حالا پایدار مونده داریم میریم قم... 

البته من بیشتر واسه زیارت دارم میرم دلم برای جمکران یه ذره شده 

اگه قسمت باشه و خدا بخواد میخوایم امشب با پسری بریم  

 

*** 

 

برنامه سفر 

شب ساعت ۷ بلیط اتوبوس داریم... 

پنج شنبه و جمعه در قم می مونیم  

             برنامه قم : زیارت حضرت معصومه - مسجد جمکران - شهربازی (مخصوص محمد حسین) - یکمی هم خوش گذرونی!!! 

 

جمعه شب با قطار بر میگردیم مشهد و میریم زیارت امام رضا (ع) 

عصر شنبه هم میایم به سمت شهرمون... 

  

*** 

میدونم سفر کوتاه و پر مسافتیه اما بیشتر بهم مرخصی نمی دند 

دعا کنید سفرمون بی خطر باشه  و محمد حسین تو این سفر پسر خوب و حرف گوش کنی باشه

منم همتون رو دعا می کنم...   

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

امیدوارم بهت خوش بگذره و منو حسابی دعا کن خواهش میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

التماس دعا
سفر بی خطر ولی خب نباید انتظار داشت توی این سفر فشرده محمدحسین خسته نشود
شما هم اگه خسته شدی با پسرت بد اخلاقی نکن

فاطمه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

سلام گلم
انشالله سفرتون بیخطر باشه و بهتون خوش بگذره و با سلامتی هم برگردید خونه
التماس دعا

پونه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

به سلامتی برین وبرگردین
سوهان ما یادتون نره

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

روز مادر را به شما تبریک می گویم
ایشاالله مشکلاتت به حق صاحب امروز حل شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد