خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

افسردگی

سلام 

از قول یکی از دوستام که گفت تلخ ننویس 

دیگه تصمیم داشتم هیچوقت تو وبلاگم از تلخی ها نگم 

اما الان فکر میکنم محتاج دعای دوستای خوبم هستم 

دوستایی که با وجود اینکه هیچوقت ندیدمشون حس میکنم جزئی از خانوادم هستند 

 

چند روزه که حال مساعدی ندارم 

چشمام تار می بینه 

رفتم دکتر ، میگه تپش قلب زیادی داری 

حسابی آشفتم 

نمیدونم چم شده 

دکتر میگه علائم افسردگیه!!!! 

ولی بنظر خودم اصلا افسرده نیستم 

ولی دکتر میگه خندیدن ملاک این نیست که افسرده نیستی 

میگه اینکه شبا قبل خواب کلی فکر و خیال مکنی 

اینکه با دیدن یه خواب ساده دیگه تا صبح خوابت نمی بره 

اینکه بیشتر وقتا تو خودتی 

اینکه خیلی زود عصبانی میشی و نسبت به رفتار بچت زودرنجی 

حتی تاری چشمتو تپش قلبت همه علائم افسردگیه 

اصلا از این حالی که دارم  خوشم نمیاد 

برام دعا کنید  

خیلی دعا کنید

نظرات 13 + ارسال نظر
قاسم یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://30salegie.blogfa.com

از صمیم قلب برای شما ارزوی سلامتی و بهروزی می کنم.

ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

ایشاالله که حالت بزودی زود خوب شود
اگه کف پات هم شبا سرد است نشانه ای از افسردگی می باشه
باید خودت به خودت کمک کنی
بهترین آن هم بعداز ظهر ها خیابون رفتن و دیدن فروشگاه ها و ورزش کردن آهسته است

دقت نکردم
ممنون از ایده خوبتون هرچند با وجود پسری مث محمددیدن فروشگاهها پول فراوان میخواد که متاسفانه من ندارم!

زری یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://my-personal-memories.blogfa.com

سلام مادر جان عزیز
امیدوارم همیشه شادوسلامت باشی
من حتما برات دعا میکنم اما خودتم یه سر به وب گیس گلابتون بزن خیلی انرژی مثبت میاره واسه آدم
موفق باشی

زیتون دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://zatun2002.persinblog.ir

سلام
اکنون که وارد فصل سرما می شویم سعی کنیم شب ها خوراکی سرد واسترس دار مثل کله پاچه ، چلوماهی ، شیربا هندوانه ، شیربدون خرما ، شیرکنار برنج ، ماست با برنج ، ...نخوریم
فرزندیکی ازاهالی محل که کمترازده سال دارد سکته کرده ونیمی ازبدنش فلج شده یکی ازدوستان شب شیربا هندوانه کنارهم خورده دچارخون لختگی وسکته شده
روزانه 300نفردرایران دچار سکته مغزی میشه مراقب خوراکی خودباشیم وآنرا مدیریت کنیم

محبوبه دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

با تمام وجودم دعا میکنم به حق همین شب عزیز

ئامانج سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ http://http://amanj1391.mihanblog.com/

سلام
با عرض ادب خدمت دوست ارجمند ونیک اندیشم؛ با خواندن پست جدیدتون که بارها و بارها آنرا خواندم از اعماق وجود نگران حالتان شدم و هر چه سعی کردم که بیام و براتون کامنت بزارم؛ افکارم جمع و جور نمی شد. بقول صادق هدایت درد هرکس را هیچ فرد دیگری مانند خودش حس نخواهد کرد. اگر چه بنده هم به نوبه خود غم های ناگفتنی زندگیم سالهاست که آزارم میدهد و فکر نمی کنم در دائره کائنات هستی موجودی دیگر چون من پیدا شود؛ اما با خواندن مشکلات شما با شنیدن آزارهایتان؛ مشکلاتتان؛ غم های بی شمار خود را فراموش میکنم و بابت ناهنجارهای تحمیل شده زندگی شما با زمین وزمان سر جنگ دارم. اما باز بابی از ابواب الهی به نام امید همیشه گشاده است تا ما دچار سر درگمی و ناراحتی های فکری و روحی نشویم؛ بدانید که بی نهایت هم شما وهم مملی را دوست دارم و از حضرت رحمان آسایشتان را خواستارم.در پناه دستگیر جهان هستی پاینده و برقرار باشید.
ایام به کام

eli سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ http://madari.blogsky.com

سلام مامان محمدحسین. امیدوارم خوب باشی. به نظرم پیش یکی دو تا دکتر دیگه هم برو. بعضی از دکترا خیلی بی پروا نظر می دن. ما رو از حالت بی خبر نذار.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
برگرفته از وب هنوز هستم با مدیریت برادر ارجمندم جناب آسیایی:
امید و نومیدی: پروین اعتصامی


به نومیدی، سحرگه گفت امید

که کس ناسازگاری چون تو نشنید



به هر سو دست شوقی بود بستی

به هر جا خاطری دیدی شکستی



کشیدی بر در هر دل سپاهی

ز سوزی، ناله‌ای، اشکی و آهی



زبونی هر چه هست و بود از توست

بساط دیده اشک آلود از توست



بس است این کار بی تدبیر کردن

جوانان را به حسرت پیر کردن



بدین تلخی ندیدم زندگانی

بدین بی مایگی بازارگانی



نهی بر پای هر آزاده بندی

رسانی هر وجودی را گزندی



غبارت چشم را تاریکی آموخت

شرارت ریشه اندیشه را سوخت



دو صد راه هوس را چاه کردی

هزاران آرزو را آه کردی



ز امواج تو ایمن، ساحلی نیست

ز تاراج تو فارغ، حاصلی نیست



مرا در هر دلی، خوش جایگاهی ست

به سوی هر ره تاریک راهی ست



دهم آزردگان را مومیایی

شوم در تیرگی ها روشنایی



دلی را شاد دارم با پیامی

نشانم پرتوی را با ظلامی



عروس وقت را آرایش از ماست

بنای عشق را پیدایش از ماست

[ 92/

ئامانج سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://amanj1391.mihanblog.com

میبخشید در شعر پروین اعتصامی یادم رفت اسم بزارم؛ اینا همه تقصیر کم حواسی وپیریه

مسعود سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://talagh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوش اومدید به وبلاگ بنده . البته من که خیر اینجا متعلق به همه دوستان هست که به من کمک میکنند . امیدوارم مطالب به دردتون خورده باشه . یه توصیه بهتون میکنم که از هزار تا کتاب خوندن در مورد اون پسر خوشگل و باهوش تون که امیدوارم خدا حفظش کنه در مورد تربیت فرزند .
اون مطلب اینه
پسرتون و خودتون با توجه به شرایطی که دارید به مادر پدر و بستگان نزدیک و نرمالتون که میپسندیدشون و پالس مثبت بهتون میدن زیاد سر بزنید . و زیاد دعوتشون کنید و باهاشون باشید .
تاثیرش رو زود حس میکنید .
موفق و پیروز و سربلند باشید
مسعود
talagh.blogfa.com

قاسم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

دیگه قرار نیس به روز شید؟

سلام
حسابی اوضاع دفاتر اسناد رسمی به هم ریخته با اون سیستم مزخرفی که پیاده سازی کردند
یه احمق یه تصمیم میگره یه مملکت و به دردسر میندازه
یه برنامه رو اجرایی کردند
حالا میان میگن اگه نهادها هماهنگ باشند مشکلات این برنامه برطرف میشه
خوب یکی نیست بهشون بگه اول هماهنگی هاتونو انجام بدید بعد تصمیم بگیرید
خلاصه کلام اینکه فعلا حسابی انداختن ما رو به درد سر
یه مقدار کارام رو به راه بشه میام
ممنون که همیشه بهم سر میزنید
در پناه حق

خاطره یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://asbabkeshi.persianblog.ir/

سلام امیدوارم روزهات شیرین تر از عسل باشه ..
مواظب سلامتیت باش مادر مهربون

قاسم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام.
شما دفترخونه دارید؟ یا توی دفتر خونه کار می کنید؟
همچنان منتظر پست هاتون هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد