خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

سفر

سلام 

راستش من هنوز نگفتم که قصد ازدواج مجدد دارم ولی ... 

بیخیال بزارید از سفر سه روزه به مشهد و خیام بهتون بگم 

عصر روز چهارشنبه هفته پیش هر چی خاله و عمو و دایی و خواهر برادر داشتیم برداشتیم رفتیم سفر!!! 

سفر دست جمعی خیلی خوش میگذره اما خوب برای من درد سر های خاص خودشو داره 

چهارشنبه شب خیام موندیم و پنج شنبه جمعه رو هم رفتیم مشهد 

بقیه همسفرا کلی رفتند بازار خرید ولی من کلا حرم بودم  

خیلی خوش گذشت حسابی با امام رضا درد دل کردم و دعا خوندم 

البته کاری ندارم که همسفرا هم نتونستند چیزی از بازار که بدرد بخوره بخرند!!! 

البته من به شخصه با بازار و خرید تو سفر مخالفم 

 

  

  

 

 

  

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ئامانج دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://amanj1391.mihanblog.com

سلام
نگاهت را به درگاه خدا کن
خدا را با وجود خود صدا کن
درآن حالت که دستانت بلند است
غنیمت دان و ما را هم دعا کن
در پناه حق برقرار باشید عید قربان برشما وخانواده محترمتان مبارک[گل][گل][گل]
ایام به کام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

دوباره پنجره های ملکوت به بهانه دیگر گشوده شد که این پروردگار مهربان گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد
خدوندا گیرنده ی این پیام را در زمره ی بهترین بندگانت و در ثواب حاجیان قرار ده
التماس دعا
روزگارتون بر کام و گل پسر قشنگت هم ما شاالله کلی آقا شده حتما تو این مسافرت دیگه اذییت نکرده

قاسم پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://30salegie.blogfa.com

مشهد بازارای خوبی داره.
ارزون ترین شهر ایرانه.فقط باید بلد باشی چی رو از کجا بخری!
فقط مهمترین نکته اینه که از دور و بر حرم هیچی نخری.چون سرتو کلاه میزارن بی شرفا! آدمای کثیفی اون دور و برن.
اینا رو گفتم چون مشهدیم و مشهدو خوب میشناسم.
امیدوارم سفرتون به سلامت بوده باشه و زیارتا تونم قبول باشه و منو هم دعا کرده باشین!

آره خوب میدونم بازارهای خیلی خوبی داره ولی من با اصل خرید تو سفر مخالفم

قاسم پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://30salegie.blogfa.com

راستی حتما قبل از بارگزاری عکس ها ، اونا رو با نرم افزارایی مثه مایکروسافت آفیس پیکچر منیجر کم حجم کنید.بارگزاری وبلاگتون رو خیلی کند کرده.

قاسم پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

شمنا خیام نموندید! نیشابور بوده اسم اونجا!!!

فقط شب خیام خوابیدیم

سمیرا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://67.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
زیارت قبول.... ایشاالله که بازم قسمت بشه و دسته جمعی برید
ماشاالله هزار ماشاالله محمد حسین چقد ناز و خوشگله.... براش حتما اسپند دود کن
خیلی وقتا دوس داشتم برات کامنت بزارم اما پسرک نمیزاره.... یا وقتایی هم که خوابه من حس نوشتن رو ندارم یعنی انقد کار دارم فقط میرسم وب هایی رو که دوس دارم چک کنم
نمیدونم چرا انقد باهات حس نزدیکی دارم!!.....
راستی عزیزم میشه بپرسم شما مال کدوم شهرین؟
اکه دوس داشتی جواب بده
در مورد ازدواج هم به نظرم اصلا با عجله تصمیم نگیر.... صبر کن تا یه کیس عالی و مورد نظرت پیدا شه.....
اما به هیچ عنوان عجله نکن...... سعی کن محمد حسین رو آماده کنی..... ازش سوال بپرس.... شاید کمبود پدر رو تووو زندگیش احساس میکنه..... اما بازم باید باهاش حرف بزنی.......
دوس داشتی شماره هامونو رد و بدل کنیم
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد