خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

خاطرات یک مادر

شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی / آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

اولین اهداف

سلام دوستای خوبم

من چندتا هدف دارم که باید تا یک ماه آینده بهشون برسم

البته برای رضایت خودم یه درصدی تعیین کردم که اگه به اون برسم از خودم راضیم و ادامه این راه تا ماه های بعدی ادامه داره

اولین هدفم توکل به خدا و نماز اول وقته درسته که من خدا رو قبول دارم ولی عنایتی که به من داره رو نادیده گرفتم که باید این کار در من نهادینه نشه و از یه جایی جلوشو بگیرم.

دومین هدفم اصلاح ارتباطم با محمد حسینه که همیشه خودمو توجیه کردم که من از صبح سر کارم و با هزار نفر سر و کله میزنم پس هر جور با پسرم رفتار کنم حق دارم! اصلا دیگه نمیخوام .... که در اولین قدم ریشه ها و اصول ارتباطی با فرزندان دکتر فرهنگ رو گوش کردم و میخوام بهشون عمل کنم

سومین هدفم سکوته که از امروز روزه سکوت رو میخوام تمرین کنم البته چون من کارمند هستم این کار تا حدی غیر ممکنه اما میتونم از صد درصد به ده درصد برسونمش که! و حتی تماسهای صوتیمو قطع کردم. فقط حرفهای فوق العاده واجب و ضروری..

و چهارمین هدفم کاهش چهار کیلو وزن در طی یک ماه آینده که امروز روز چهارمه که دارم روزه میگیرم من اخلاقم اینه که نمیتونم چیزی جلوم باشه و نخورم یعنی میلم بکشه تا تهشو در نیارم ول کن نیستم که تنها چیزی که مانعم میشه فقط روزست . هر چند چاق نیستم اما طبق تناسب قد و وزنم حدود هفت تا هشت کیلو اضافه وزن دارم که همونم نباید باشه.

و در آخر پنجمین هدفم انجام کارهای دریافت وام جاویدانه که امروز رفتم برای میانگین حساب تا خدا چی بخواد

تو سه دوره ده روزه میام و نتیجه کارمو میگم دعا کنید تو رسیدن به اهدافم ثابت قدم باشم راستشو بخواین خجالت آوره که این اولین باره که تو زندگیم اهدافم و تعیین کردم و میخوام تو یه بازه زمانی بهشون برسم برام مهم نیست که صد در صد بهشون برسم برام مهم اینه که از امروز یه اهدافی دارم که برا رسیدن به اونها تلاش میکنم و البته از اولین مورد تا پنجمین مورد ترتیبش باید رعایت بشه و اولی نسبت به دومی اولویت داره و تا آخر.

در پناه حق



محمد حسین در سفر به طبس



نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

هدف های خوبی داره مخصوصا در ارتباط با محمد حسین
آخی چرا مو را از ته زده این گل پسر قند عسل
من که انتظار دیدن این عکس ها را در ته مطلبت نداشتم برام جالب بود
این وبلاگ هم بخونی بد نیست مخصوصا آخرین نوشته اش
http://sa4150.blogfa.com/

اول سالی گیر داده بود که باید موهامو بزنی مث بچه مدرسه ها!!!

صفا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.sa4150.blogfa.com

ممنون از حضورت دوست من میبینم هم دردیم البته بچه های من دیگه تقریبا از آب و گل دراومدن . خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه . برنامه ریزی و تعیین اهدافت هم بسیار جالب بود حتما موفق میشی

دعاکن پسری منم زود بزرگ بشه مرد مامان بشه

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

http://baranbahari52.blogfa.com
این هم یک وبلاگ خوندنی است قسمت اول آن داستان زندگی نویسنده است وقتی خوندمش خیلی منقلب شدم
بهر حال ایشان وقتی دخترشون چند ماهه بودند از شوهرشون جدا شدند الان دخترشون 16 ساله است ولی وقتی 5 ساله شدند با کمک یک مشاور ازدواج مجدد کردند

ممنوووووووون حتما میرم

پونه چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام خیلی عالیه به نظر من کتاب لطفا گوسفند نباشید رو هم بگیر بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد